FAQ

Veel gestelde vragen

Hieronder  vind je een overzicht van de veelgestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen, dan horen wij dit graag.

01. Wat zijn jullie tarieven en hoe worden ze berekend?

Wij begrijpen als financiële adviseurs en ondernemers heel goed dat je vooraf graag wilt weten wat je kan verwachten qua kosten en opbrengsten van onze dienstverlening.

Dus wij vinden het begrijpelijk dat je deze vraag hebt en wij staan open voor een gesprek om de verschillende mogelijkheden te bespreken. Naast de traditionele uurtje factuurtje bieden wij ook alternatieven die wij graag met je willen bespreken o.a. vast tarief, op basis van mijlpalen.

02. Kunnen jullie mij adviseren over de beste boekhoudsoftware voor mijn bedrijf?

Wij werken met diverse online boekhoudoplossingen o.a. Moneybird, Moneymonk, E-boekhouden, Snelstart, Cash.nl, Twinfield en Afas SB+. Op basis van onze kennis en ervaring kunnen wij heel goed een boekhoudsoftware adviseren en inrichten voor je onderneming.

03. Welke diensten bieden jullie aan?

Wij bieden de volgende diensten aan:

  • Verwerken van de financiële administratie.
  • Verzorgen van de fiscale aangiften o.a. btw, vpb
  • Samenstellen van de jaarrekening.
  • Deponering van de jaarrekening.
  • Verzorgen van de aangifte inkomstenbelasting.
  • Verzorgen van de loonadministratie inclusief aangifte loonheffing
  • Advisering op het gebied van fiscaal en financieel.
  • Sparringpartner bij ondernemersvraagstukken.

04. Wat is jullie beleid voor vertrouwelijkheid en beveiliging van mijn financiële gegevens?

Het beleid is dat wij zorgen dat alle financiële gegevens veilig worden bewaard en alleen toegankelijk zijn voor bevoegde personen. Dit doen wij onder andere toegangsbeveiliging via multi factorauthenticaties en het dagelijks maken van back-ups van de gegevens om verlies te voorkomen. Daarnaast werken wij alleen met software leveranciers die veiligheid hoog in het vaandel hebben staan. Het beleid is ook  hoe het bedrijf omgaat met eventuele beveiligingsinbreuken en hoe het de klanten op de hoogte stelt en bijstaat bij het oplossen van het probleem.

05. Wat zijn jullie openingstijden en hoe kan ik contact met jullie opnemen

Wij zijn geopend en bereikbaar van maandag tot en met vrijdag van 09.00 uur tot 17.00 uur. Daarbij leven wij in een digitale tijdperk, waardoor dringende vragen via whatsapp of email ook vaak ´s avond en weekenden snel worden beantwoord.

© 2021 Numberzz  |  Privacy verklaringAlgemene voorwaarden